Tuesday, October 26, 2010

Hennes et Mauritz + Lanvin = Winter/Autumn 2011 = True

H&M are still making collaborations with highly regarded designers in a ploy to make all of us rush to their stores and buy, buy, buy!

While I think it is a genius idea and it usually has worked (Viktor & Rolf, Sonia Rykiel anybody?), I am not feeling a tingle in my fingers from these newly released shots of the new Lanvin collection, which will be released in November.



While the images are wonderful and take me away on a secret mission to a luxurious hotel, in order to handle a romantic top secret mission to bed handsome men that are into ruffled designer dresses, I simply do not find myself as excited as I thought I would be.


I'm hoping that the next few preview shots released will make me more excited.

Over to you, what do you think?

2 comments:

  1. Hej igen! Jag var ju här inne förut idag och försökte kommentera på det inlägget, men då jag har Wordpress och du har Blogger, så var de inte kompatibla. Så nu har jag startat ett litet Blogger-konto speciellt för det här ändamålet=)

    Hursomhelst, så skulle jag säga att jag ser fram emot Lanvin för HM, men jag är rädd att kanske blir som med Rykiel förra gången. Jag såg jättemkt fram emot det, men sen tyckte jag inte om så mycket där. Aja!
    Tack för dina tips innan, jag har ändrat lite saker nu!

    ReplyDelete
  2. Haha, så kul att du skaffat Blogger konto för att kommentera här :P.

    Jag såg att kollektionen släppts här; http://www.vogue.co.uk/news/favourites-of-vogue/101102-lanvin-for-h-and-m/gallery.aspx?Page=1

    Eh... inte alls något glädjerus...

    Sonia Rykiels kollektion var jag faktiskt lite kär i men den här kollektionen finns det bara en klänning (den gula) som jag gillar, allt annat ser mest ut som grejer man sett innan. Klänningar med en axel och volanger känns väldigt uttjatat också...

    ReplyDelete