Wednesday, January 5, 2011

A New Year - Promises and Resolutions

I have never really been the person to make New Year's Resolutions. I think that any time is the time to make changes in your life. Pushing things off until the end of the year or the new year is just making excuses. This year I have however decided to make my first Resolutions. I figured that I have a set of things I want and need to change, and making New Year's Resolutions might make/keep me motivated to achieve them. 


Here is what I wish to achieve in the New Year:

  • Lose weight in a healthy way.
  • Start eating healthy.
  • Learn more about food, being healthy and exercising. 
  • Start practicing guitar again.
  • Study French.
  • Use my sewing machine.
  • Practice my drawing skills.
  • Learn more about photography.
  • Keep the apartment clean and organized.



  • Organize wardrobe and keep it this way.
  • Start going on regular date nights with Karl and otherwise spend more quality time with him.
  • Do something that challenges/scares me.
  • Stop drinking soda and try to avoid additives as much as possible.
  • Be more social.
  • Be more positive.
  • Sell all my eBay stuff.
  • Start saving money.
  • Stop going to bed with makeup on.


What do you wish to achieve in the New Year?

3 comments:

  1. så himla bra nyårslöften! jag har också en massa, undrar om man kommer hålla dem :) Hoppas iaf på att ta körkortet i år!

    ReplyDelete
  2. Hahaha, att skaffa körtkort borde faktiskt vara ett av mina också. I Finland kostar det runt 2000 € att skaffa det, här i Irland kostar det några hundra :O.

    Har du börjat med körlektioner etc?

    ReplyDelete
  3. Gud...det där med att sluta gå o lägga sig med allt smink på. Hur svårt kan det vara? ändå gör man det typ jämnt...

    Men nu känner jag inte dig och det här är första gången jag är inne på din blogg. Men jag kollade ju dina nyårlöften. Jag tycker du borde lägga till ett löfte: Att vara snäll mot dig själv.

    Det tycker jag alla borde lova sig själva. Att man ger sig själv en fet kram varje dag typ. Mitt löfte är att börja spara pengar till en new york-resa pch göra fler saker som jag faktiskt tycker är roliga och mest för min egen skull.

    hej.
    //Mette

    ReplyDelete